27 november 2014

Det blev inget inlägg den kvällen. Jag sitter nästan aldrig vid min dator längre utan det är mobilen som gäller och där kan jag inte göra några inlägg. Nu sitter jag med färg i håret (inte så ovanligt) och TV´n är upptagen med hockey så nu tar jag tillfället i akt.

Idag har jag varit i Malmö hela dagen. Brygghuset, gamla chokladfabriken. Vilken mysig gammal byggnad. Det är Läkarsekreterarforum idag och imorgon så det blir imorgon också. Jag saknar Malmö lite när man är så mitt i stan. Har bott där ett antal år. På lunchen sprang jag och en kollega och hälsade på min syster som jobbar på H&M. Kul att se henne i jobbrollen!

Växthuset börjar ta form. Det blir inte klart detta året. Nästa år ska väl det och hela trädgården kunna slutföras. Längtar! Det kommer att bli så bra! 


Denna bilden är inte ny. Ska ta lite fler bilder vid tillfälle. Nu är där både glas, plåt och en dörr.

Inga kommentarer: