16 februari 2014

Lite ditt och lite datt!

En liten tapper skara tittar in här dagligen så jag känner att jag vill skriva lite nytt :) Det händer inte så mycket i och för sig. Känns som varje dag är det bara att överleva och det är ju faktiskt lite ljusare tider. Inte beckmökt när jag kör hemifrån och inte nattsvart när jag kör hem igen. Har börjat träna regelbundet igen och det är skönt att ha kommit igång men maten måste jag bli bättre på. Mycket snask åker ner :(

Tittar på Melodifestivalen förstås. Igår var ett band med som har några medlemmar från Höganäs (där jag jobbar) så det var lite roligt. Outtrigger. Röstade förstås på dem bara därför :) Inte min favoritmusik men dom är duktiga.

Igår satt jag och tittade på reprisen på På Spåret. Petra Marklund var med och sjöng och jag har mitt hår på utväxt och tycker hon är fin i håret. Det får en inspo-bild att ta med till frissan.


bild tv4.se
Nästa vecka är det sportlov för Knut. Mamma kommer några dagar och "passar" honom, haha, han är ju 12 nu men tycker det är mysigt när mormor går här och nynnar och stökar. 

Inga kommentarer: