12 oktober 2013

Ullared och jakten!

bild gp.se
Oj, har sett en jättebra film precis som  jag tycker ni ska titta på! Som jag grät! En film som kommer att följa med en länge. Danskarna är fantastiska!

Igår var jag och syrran i Ullared. Fick handlat en del. Måste ändå åka tillbaka och byta lite saker så jag hoppas att jag kan få ledigt en eftermiddag för helgerna ska man tydligen undvika nu fram till jul. Det var jättemycket folk igår också.. Det blir rätt jobbigt med mycket folk, alla är inte så smidiga som vi ;)

Köpte en skinnväska med plånbok som jag inte kan bestämma om jag ska behålla eller inte. Det var ett bra pris men ändå en del pengar.Tänka och känna!

4 kommentarer:

Mamma sa...

Vad var det för film? Jag kan köpa väskan o plånboken om du inte ska ha det.

memilla sa...

Mamma: Filmen handlar om hur en liten kommentar och en lögn kan få ödesdigra konsekvenser och hur människor betér sig. Hyr den! Ja, va bra! Då behöver jag inte panikbestämma mig om jag ska behålla väskan och plånboken. Då har jag tid att känna efter om jag vill ha dem eller inte :) Vill du inte veta vad de kostade? kram!

Mamma sa...

Jo det är klart. Vad kosta det?

memilla sa...

Mamma: Väskan kostade 499 och plånboken 169.