22 september 2013

Allt eller inget!

Bild designworld.se
Ja, hur fortsätter man efter förra inlägget? Det mest känns småaktigt när man har tankarna riktade åt så djupa tankar och svåra känslor.

Har ätit och ätit i helgen så jag mår inte alls bra i magen eller psykiskt. Har följt 5:2 dieten i några veckor. "Fasta två dagar och ät vad du vill de andra dagarna". Jag har verkligen ätit vad jag velat och det är ALLT. Nä, imorgon är det jag som bryter detta och går över till sättet jag åt på innan. Jag ballar ur de dagar jag inte fastar och när det gäller mig är det allt eller inget.

Lampan däruppe är ju fantastiskt fin. Från Iittala. Glas och betong. Wow!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Vi går också på 5-2 dieten .Håller igen de andra dagarna också Har tappat 3,5 kilo

memilla sa...

Mamma: Kul att det funkar för er :) Ni har väl inte det störda ätbeteendet som jag har :/