22 april 2012

Helblond!?


bild mirroronline.se
Snygg enkel frisyr. Jag är lite osäker på det här med helblondering bara...den 7 maj ska jag eventuellt vara hårmodell hos Maria Nila i Helsingborg. Hon ringde häromdagen igen och frågade om jag hade gråa hår :/ eeeehhh...ja, det vet jag ju knappt för jag har ju alltid färgat håret. Något grått hår kanske kan skymtas. Så nu har jag tagit foto och mailat över så får jag se om jag "duger". Det var något speciellt de skulle visa på gråa strån. Annars har jag en tid hos en frissa på fredag för klipp och sling. Det är höööög tid att göra något åt färgen i alla fall.

Det har blivit mycket gott i helgen -tyvärr- fast det har ju varit gott! Imorgon blir det andra bullar!?

Knut är så duktig och står ut med sin hals. Imorse vaknade han dock och grät förtvivlat för det gjorde så ont. Det är ju nu på 3:e - 4:e dagen det ska göra som ondast, sedan vänder det förhoppningsvis.

Inga kommentarer: